Kört igång



Känns oerhört bra att ha börjat köra ordentligt på gymmet igen och kört igång med träningen på allvar. Beach 2009 here I come :P Drog med mig mammi till gymmet idag, roligare än att köra ensam ju. Vi körde ju mkt ihop förut så nu ska vi komma i form igen. Glömde mitt lås så fick fråga killarna i receptionen om de kunde ha våran väska där med mobiler och grejer medan vi träna :P

Jobbade på fritids idag, jätte kul! Äldre barn än på förskolan så lite mer jobb jag kan lova. Men super kul. Jätte trevlig personal och goa barn så ser fram emot att gå dit och jobba även imorrn :) Jag fick sitta mycket och rita teckningar idag, barnen tyckte jag ritade super fint. Kom på att jag saknar att teckna, så nog dra fram mina gamla teckningsgrejer och börja lite smått igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0