Lyckligt lottad

Idag så åker älsklingen hem då... men vi ses ju nästa lördag igen :) Då är det alla hjärtans dag dessutom :) Vikariepoolen ringde förut och jag ska jobba på fritids både idag och imorrn så det blir nog riktigt trevligt. Från kl 12 till kl 16.30, skoj skoj :) Skönt att få jobba också fast att det känns som man hinner med så mkt efter jobbet. Det blir ju mörkt ute så fort så det känns som kvällen. Men det börjar ju gå mot ljusare tider iaf, längtar efter våren :)

Jag är så lycklig, jag har massor av underbara vänner som skiner upp min vardagar. Jag känner mig lyckligt lottad. Har 5 bästa vänner som alla betyder enormt mycket för min.  Älskar er alla :) Tack för att ni är så fina vänner.



Kommentarer
Postat av: ems

vi kommer va vänner förevigt! du är bäst gums! PUSSS!

2009-02-09 @ 18:40:58
URL: http://foreverems.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0