Pulkadag

Idag har man varit ute i det fina snö vädret med Izabelle och Benjamin. Vi gjorde varm choklad, köpte bullar på maxi och tog med oss pulkorna och åkte till Sättrabacken för lite pulkaåkningen. Solen kikade fram och det var riktigt härligt väder, inte för kallt heller. Blev några turer i backen, vi flög ur pulkorna alla tre några gånger. Några som byggt stora gupp mitt i backen. Men skoj hade vi, sen blev det lite fika vid elden. Gott med varm choklad och sen tog vi oss en promenad inne i skogen. Riktigt mysigt. Nu är man rejält trött kan jag lova och jag längtar efter Branäs som en tok! Men Izabelle och jag har suttit och små planerat när vi ska åka dit. Hoppas det blir riktigt snart! Är så bräda sugen nu :)




Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: ja jag menar det. Klackskor för så små barn är helt sinnessjukt!

2009-02-12 @ 17:42:44
URL: http://ericagrimberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0