sjuker


Idag så mår man inte alls bra, mår rent utsagt piss. Ont i halsen, snorig som tusan och ont i huvudet :( Känner mig inte alls rolig, och Henke som är här. Så typiskt. Men han är också lite sjuk så vi tar hand om varandra. Jag ska dessutom till tandläkaren idag, känns ju inte sådär jätte kul kan jag tala om... ligga där och hålla munnen öppen och andas genom näsan när man inte kan andas genom den :S Samtidigt som jag mår piss i vanliga fall när jag är där... får se hur det blir. Kanske måste avboka även denna tid... har ju bokat om två tider pågrund av jobb - som jag tycker gått före. Får se hur det blir... ska försöka piggna till lite under dagen iaf.

Kommentarer
Postat av: / Nea

Förkyld? - Välkommen till vikariepoolen ;)

2009-02-17 @ 20:00:25
URL: http://n34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0