Skräck hos tandläkaren

Nu sitter man i soffan hemma hos Emma. Är trött fast att jag är utsövd och grejer, skumt :P Vaknade vid nio tiden av att Tinas pojkvän kom in bara där jag låg i sängen. Men han sa att han inte skulle störa och gick sen när han insåg att jag inte riktigt var vaken än :P Jobbigt med folk som bara går in utan att ens knacka. Sen gick jag upp och duschade och åt frukost för att sedan gå ut med hundarna på en liten promenix. Vid halv ett tog jag bussen in till eksjö och mötte Emma och Hanna. Jag och Emma gick till Kinarestaurangen och åt buffé, så gott så och nyttigt dessutom :) Sen köpte jag två par örhängen och sedan gick vi till tandläkaren. Var där igår också för Emma hade ont upp där hennes visdomstand försöker växa ut. Idag fick hon bedövning och sen slipade de på den så den inte skulle vara så vass. Jag mådde skit dåligt när jag var med, höll på att börja gråta. Hatar verkligen tandläkaren! Ska ju själv dit snart, uscha!

Idag ska vi göra sallad och kyckling, riktigt mums och sen blir det att kolla på två filmer ikväll :) Men först blir det en långpromenad med hundarna iaf :)


Kommentarer
Postat av: ems

<3

2009-02-04 @ 00:01:44
URL: http://foreverems.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0