Linköping 6/2

Kom på att jag inte berättat om fredagen i Linköping. Jag och Emma kom fram till Linköping med tåget kl 14. Gick till hotellet som bara låg 150 meter från centralstationen, kanon! Speciellt med tanke på min tunga väska :P Checkade in och gick sedan ut på stan för att shoppa lite och kolla runt. Jag har ju varit i Linköping några gånger förr så jag hittade iaf till centrum :P Blev lite små shoppande och sen försökte vi hitta en pizzeria för att synda lite när det ändå var helg, men ick då! Hittade inte en enda! Folk vi frågade hade ingen aning var det låg ngn heller... finns det inga pizzerior i Linköping eller vaddå?? Tillslut gick vi till bargatan och där fanns det ngt kebabställe som hade lite pizzor, men gott var det inte :P Vi skyndade sen till hotellet för att göra oss i ordning, gick till cloetta center kl halv sex (en timme innan det började) Vi fick verkligen jätte bra platser och såg kanon! Henke ringde och vi pratade lite och jag frågade i vilken sektion hans föräldrar skulle sitta för de var också där. Då visade det sig att de skulle sitta i samma och när jag tittade runt hittade jag dom några rader längre fram tillsammans med Henkes systerdotter Ellen :) Så jag gick fram och pratade lite innan showen började :) Showen var helt fantastisk! Jag och Emma rös under hela föreställningen och det blir absolut flera gånger! :)





Sen gick vi hemåt och duschade och fixade oss inför kvällen. Kollade lite på Johan Glans på min bärbara dator och lyssnade lite på musik :) Hade trevligt. Vid elva tiden promenerade vi ner till centrum igen och till bargatan. Hade pratat lite med folk jag kände i Linköping innan om vilka ställen som var bra och tillslut gick vi till Platens, gratis inträde så det var kanon. Mycket olika människor - från hiphoppare till svartrockare så det var trevligt. Bra musik också, och shit va människor i Linköping är trevliga och sociala! Var vi än var - vid ett bord, baren och dansgolvet så var det ju folk som kom fram och pratade. Blev bara lite alkohol denna kvällen, vi skulle ju ändå upp tidigt. Blev lite dans också men shit va trångt det var på dansgolvet. I slutet satte vi oss vid ett bord och tillslut hade vi fullt av folk omkring oss. Trevligt att lära känna nytt folk :) Klockan tre stängde de och vi kom välk ut kl fyra då gick vi till hotellet med sällskap av Johan och Patrik, passade på att fota lite pose kort på hemvägen :P Sa hejdå till Patrik och Johan följde med till hotellet. Han var sugen på Emma tror jag :P Vi kollade lite på Johan Glans och jag blev trött och ville sova. Johan bara satt och tjöta med Emma och fatta inte min hint att han skulle gå. Men tillslut körde Emma ut honom så vi kunde sova :P Var en riktigt trevlig kväll och vi bestämde oss för att det blir fler resor till Linköping :)




Kommentarer
Postat av: ems

jag gillar inte linköping pga pizzerierna :P men vi MÅSTE dit igen och festa. och gå på disney on ice såklart. vadå "jag tror johan va sugen på emma" :P han hade ändå inte fått nått. hahaha. tack för denna veckan gumman. älskar dig!

2009-02-10 @ 14:58:23
URL: http://foreverems.devote.se
Postat av: andrea

jag vet vart det finns flera pizzerior i linköping! jag trodde det var vårt hood. are you cheating on me? :P

2009-02-10 @ 19:18:58
Postat av: Lastbilschaffisen Bengt

Vilka rejäla fruntimmer! vill ni åka med i min lastbil någon gång?

2009-02-10 @ 19:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0