Yoda och Lady

 

Johanna och hennes kille har precis varit här och hämtat Yoda och Lady och jag saknar dom redan som en tok. Höll på att börja gråta när de gick iväg med dom, och ändå är det inte mina hundar. Men kanske inte så konstigt när jag varit med dom hela veckan, även ensam när Emma varit i skolan. Dom är världens underbaraste hundar :) Dom får de iaf bra hos Johanna medan jag och Emma åker till Linköping. I morgon vid tolv bär det av med tåg från Eksjö, vi ska checka in på hotellet när vi kommer fram för att sedan gå på stan och kika lite och sedan käka någonstans innan vi beger oss iväg till Cloetta center för att se Disney on ice. Det ska bli riktigt kul, har velat se det jätte länge ju :) Sen går vi nog ut efter det, för att kika utbudet liksom. Sen på lördag morgon är det hotell frukost som gäller, hur gott som helst ska det bli :) Sen åker jag hem till Krhamn och Emma till Bruzaholm. Kommer kännas jätta trist ju, kommer sakna min gummsa enormt!

Nej nu ska vi snart käka och kolla film, blir en lugn kväll idag också.

Kommentarer
Postat av: ems

naw gumman. dom älskar dej! dom saknar dig också tror jag. men imorgon ska vi ha kul! jag älskar dig mest av allt på hela jorden! PUSS

2009-02-05 @ 23:43:29
URL: http://foreverems.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0