ZzZzz

Sov otroligt dåligt i natt, är nog dags att skaffa de där insömningstabletterna igen tror jag. Hade ställt klockan på kvart över sju ifall vikariepoolen skulle ringa med mer  jobb. Men tack och lov så gjorde de inte det och jag kunde få sova lite på förmiddagen. Men de får gärna ringa imorrn :P

Idag ska jag gå till arbetsförmedlingen och anmäla mig, har ju haft jobb sen jag tog examen så har inte hunnit det. Men nu är det nog dags. Annars blir det väl inte så mkt mer idag... ska till gymmet med mammi efter att hon har slutat då, ska bli riktigt skönt så det ser jag fram emot :)

Vad ska ni göra en onsdag som denna?

Kommentarer
Postat av: Emma

jag ska kämpa på som aldrig förr! ah, du tror nog rätt också ;)

2009-02-11 @ 15:21:14
URL: http://diiphthong.blogg.se/
Postat av: ems

du sover bara dåligt för du inte sover med mej HALLÅÅÅ :)

2009-02-11 @ 18:08:23
URL: http://foreverems.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0