Ännu en dag....

... på förskolan.
Idag har man jobbat från kl 9 till kl 16.30, skulle ha jobbat till 17 men barnet som skulle vara kvar så länge blev hämtad tidigare så det var skönt. Lika mysigt att jobba idag. Helt underbara barn :) Stängde idag och det var helt okej och inte alls lika läskigt som på förskolan jag var i tisdags. Där var det scary. Idag visste jag att det fanns minst två personal till i huset någonstans. I tisdags var jag verkligen helt ensam. Uscha. Har pratat mkt med olika föräldrar idag, tycker det är viktigt att även de kommer ihåg mig. Vill ju få mer jobb på denna förskola :) Sprang över till Benjamins avdelning idag när han skulle gå hem och hälsade. Han sken som en sol men var nog ganska förvånad av att se mig iaf :P Fick förklara att jag var där och var fröken :P I morgon är sista dagen då, sen är det helg. Så skönt med helg :D Vad har ni för planer i helgen då? :)

Kommentarer
Postat av: / Nea

Nöjesfabriken! :D

Jag har inte varit ute sen aug/sept så nu är det banne mig dagt.

2009-01-22 @ 20:04:30
URL: http://n34.blogg.se/
Postat av: Anna

ska jobba hela helgen, ledig måndag sen

2009-01-23 @ 22:00:38
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0