Färdigutbildad lärare!



Idag gäller det då, examen! Efter 3,5 års studerande på Karlstads Universitet. Samtidigt som man längtat efter denna dagen så känns det lite ledsamt. Med tanke på alla nya vänner man fått och härliga lärare man lärt känna. Men visst, jag kan ju inte förneka att det känns super bra att man äntligen är klar :) Helt underbart för att vara ärlig!

Ska till station och möta upp Henke snart och sen hem till Izabelle och rota i hennes garderob lite efter ngt snyggt att ha på sig, tack och lov för vänner med snygga garderober och samma storlek som mig ;) Sen blir det hem och fixa sig i ordning lite fort för att sedan styra bilen mot Kalstad med Henke, mammi och mormor. Där borta kommer vi möta upp Petra också. Jag ska möta upp tjejerna då jag eftersom vi studenter ska gå in för oss själva. Hinner ju inte med någon fika idag tyvärr, eftersom Henke kommer då jag skulle åka iväg till tjejerna, och eftersom mammi jobbar så är det ingen som kan möta upp honom heller. Men jag och tjejerna har ju planer här framöver så det är helt okej :)

Nej nu ska jag fixa mig klart. Idag är jag äntligen färdigutbildad lärare :D

Kommentarer
Postat av: Anna

grattis sara!! måste kännas underbart!! :)

2009-01-16 @ 20:21:54
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0