Hejdå



Idag ska vi plocka bort julen, känns trist men ändå skönt på något vis. Förstår ni vad jag menar? Tindra är helt besatt av granen och har varit det sen den 27:e december typ, hon klättrar hej vilt i den och slår på kukor och glitter så fort vi vänder ryggen till så den ska det bli väldigt skönt att bli av med. Skönt att även sätta fram alla vanliga lampor och grejer i fönstrena faktiskt. Älskar julen men det är lika skönt att städa bort den.

Skulle ha tagit med en tidigt morgon promenad imorsse, men när jag kika på termometerna och den visad 16 minus grader så skippade jag dom planerna, brr va kallt! Härligt att vara ute och gå i snön om det är sådär 5 minus eller ngt, men inte 16 liksom. Fast jag ska inte klaga, prata nyss med Henke goding och i Ekshärad har de 22 minusgrader, fy tusan! Snö som ligger kvar i all ära, men man vill väl kunna gå ut utan att frysa ihjäl.

Vad ska ni hitta på en söndag som denna?

Kommentarer
Postat av: Anna

kukor??? :D:D:D

2009-01-06 @ 16:44:38
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0