Hos mormor

Sitter hemma hos mormor nu. Mammi och  mormor håller på med något i hallen så jag tänkte att jag skriver lite så länge. Vi har ätit kyckling, mums så gott! Kyckling är nog en av dom maträtter som är godast! Skulle aldrig kunna vara vegitarian :P Jag och  mammi har visat mormor lite klipp från youtube.com. mormor skratta som tusan till skogsturken och fjällturken :P Hon har samma humor som mig och Emma :P Vi ska väl snart åka härifrån och resten av det som återstår av dagen blir nog ganska lugn. Ska ner på stan imorrn och se om tatueringsstudion har någon tid till torsdag eller fredag åt Henke goding :) Tror han kommer bli super fin med piercing i ögonbrynet. Jag måste boka ny massage tid också har så jäkla ont i ryggen!

Min examen är som sagt den 16e januari, först kommer vi ha sermoni i aulan på universitet och sen åker vi hem till Krhamn för lite smörgåstårta och sånt. Vill ni komma så är det bara att höra av sig :)

Kommentarer
Postat av: Wendela

Hej! Ja det tycker jag absolut att du ska göra, filmen är sevärd speciellt för oss tjejer som gillar lite romantik:))

2009-01-06 @ 20:43:27
URL: http://wellas.blogg.se/
Postat av: Anna

åh vad kul med examen =) undrar om jag nånsin får ut nån :P inte med denna farten iaf hehe =)

2009-01-09 @ 22:16:41
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0