Kall promenix

Idag har man skickat in arbetet till slut examinationen, känns så skönt :) nu är det bara en dag för opposition i skolan nästa vecka och sen slut sermoni, känns helt overkligt! Jag har pluggat i 3,5 år då på Universitet, har ju gått super fort! Men skönt att äntligen vara klar! Wiiiie :) Har sökt två jobb till idag också och sen fått svar från tre jobb att de mottagit min ansökan, sånt är trevligt - då vet man att dom fått mailet iaf :)

På eftermiddagen gick jag ner på stan och bokade tid åt Henke goding för piercing, så vi ska dit på fredag och han ska pierca ögonbrynet. Jag får vara med och hålla handen, och ta kort :P Hehe. Sen gick jag hem till Izabelle och Benjamin och vi klädde på oss efter en stund för att gå ut och gå en promenix. Blev nog en på en timme iaf. Men usch va kallt det blev när solen gick i moln. Vi gick in en sväng på Netto också, har inte varit inne där förut men var inte så mkt att se heller... men vi blev varma för en stund iaf :P



Nu är det bara en natt kvar sen kommer Henke, så imorrn sover jag med hans armar om mig igen. Lovely! :D

Kommentarer
Postat av: Anna

lyx att ha en examen klar!! :) grattis!! :)

2009-01-09 @ 22:17:27
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0