Kattvän

Tindra har fått en vän. Hela förmiddagen har hon suttit i vardagsrums fönstret med en stor katt på andra sidan rutan :P Han (tror jag) var inte ens rädd när jag kom fram och tittade på honom. De satt där på varsin sida av rutan och tittade på varandra och kraffsade på rutan. Så söta :) Han kanske kommer tillbaka fler gånger :) Emelie ska ju ta med sin Sixten hit ngn dag så får vi se om de går ihop, Tindra är ju iaf van vid andra katter så det går nog bra :)

Nu ska jag strax ner på stan och träffa Izza och Benjamin (tror han är med iaf) och vi ska till tahi och äta lunch buffé, smaskens! Som jag har längtat! :P Hehe.
Vad ska ni hitta på idag? :)

Kommentarer
Postat av: emelie

va håller den här "sanningen på med", har du inget eget liv eller?

låt Sara va, fan va fräck du är!!

2009-01-14 @ 18:53:50
Postat av: Adde

Vi vet ju alla vem det är och jag säger att det är bara att fet ignorera, ja menar har man inget attsysselsätta sig med om dagarna så måste man ju roa sig med nåt.

2009-01-14 @ 20:57:27
Postat av: Sanningen

Vilka loosers ni är..Ha,haha, hahah...

2009-01-15 @ 19:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0