Lugn fredag

Fredag och helg äntligen, så skönt så :) Har varit en lugn fredag idag. Började åtta och skulle jobba till kl fyra, men fick sluta klockan två istället för att det var så lite barn. Så det var rätt härligt faktiskt. Hoppas att jag får vara där fler gånger iaf, det hoppades de som jobbade där också så det var kul :) 

Resten av denna fredag blir nog också väldigt lugn, har inga planer alls - vilket kan vara skönt ibland. I morgon åker jag  ju till Karlstad och ska fira Petra som fyller år (på söndag) så det blir nog skoj skulle jag tro. Har inte sett hennes nya lägenhet heller ännu. Så ska bli kul att se den också. På söndag blir det nog så att jag åker från Karlstad till Sunne till Patrik och umgås lite med grabbarna. Henrik är ju hos Patrik nu och det är ju närmare till Sunne än Ekshärad så får väl passa på :P Sen kommer jag ju inte att träffa Henke på typ två veckor. Eftersom vi inte hinner ses ngt mer innan jag åker till Emma och då ska jag ju vara borta en vecka hos henne  också. Kommer sakna ihjäl mig - tur att jag kommer vara med min goa Emma gummsa iaf :D

Kommentarer
Postat av: ems

jaaa. tur att du har mej då ;D LÄNGTAR! MINDRE ÄN EN VECKA GUMMAN! <3 & du? klant du va me biljetten :/

2009-01-23 @ 23:41:09
URL: http://foreverems.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0