Lugn fredagkväll

Idag blir det en lugn kväll. Jag är fortfarande sjuk och inte så pigg på att aktivera mig något särskilt heller. Mammi och jag ska göra potatisgratäng med kött och b-sås, äta fruktsallad till efterrätt och kolla på film så det blir mys :)

Henke goding har smsat i stort sett hela dagen. Jag saknar honom redan. Helt sjukt hur mycket en människa kan komma att betyda för en på så kort tid! Men om en vecka så ska vi ses igen. Hela helgen, så det så :)

Idag har jag sökt tre jobb. Inte klar med skolan än visserligen, men tar ju min examen den 16:e januari, så lika bra att ligga i liksom. Jag hoppas inte på för mycket med vore kul att få jobb direkt liksom. Inga fel alls. Har sökt jobb i Krhamn, Kil och Forshaga. Funderar även på att söka de som fanns i Nässjö, då får jag bo ihop med världens bästa Emma :) men saknade till Henke kommer bli stor. Han kommer stötta mig hur som helst säger han. Men vet inte om jag klarar att få ännu flera mil mellan oss... jobbigt det där, det tål att tänkas på iaf.



Kommentarer
Postat av: Emma

har varit lite deppig och nere senaste dagarna bara :\ tänkt massa KONSTIGA tankar! men känns lite bättre nu :)

2009-01-02 @ 18:02:54
URL: http://diiphthong.blogg.se/
Postat av: ems

FLYTTA HIT HJÄRTAT! kolla på med valpögon



meh. han spelar hamza i andra avenyn :P

2009-01-02 @ 20:15:33
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0