Lycklig

Vissa människor *host host* som till och med är äldre än mig visar sig verkligen från sin rätt sida nu - omogen som tusan. Men orka bry sig liksom, tar det med en klackspark och fortsätter le. Inget som kan förstöra mitt humör iaf. Jag har världens bästa vänner - en helt bunt, underbar pojkvän - den bästa, underbar familj och om två dagar - en lärarexamen och förhoppningsvis jobb inom snar framtid. Varför skulle jag inte var glad liksom?! :D
Jag ångrar vissa val *host host igen* år 2008 men man kan inte ändra på det som redan varit... bättre att se framåt och njuta av det som händer här och nu :) Längesen jag mådde så bra :)

Vissa människor gör världen speciell genom att bara finnas till (tack igen):








Kommentarer
Postat av: Sanningen

Vem kallar du omogen egentligen? Alla vet ju redan sara lilla att det är DU som är det.

2009-01-14 @ 18:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0