Mer jobb :)



Idag jobbade man heldag på en jätte mysig förskola ute på Marieberg. Blev jätte bra mottagen av trevlig personal och barnen var jätte goa. Så dit kommer jag gärna fler gånger. Blev dock lite chockad när jag kom dit och insåg att jag skulle ha stängningstid, men det gick bra och jag låste och släckte överallt.

Christer på vikariepoolen ringde även till förskolan när jag var där och berättade att jag fått jobb resten av veckan också antagligen (imorrn är det säkert, sen kanske tors och fre också), så det är kanon :) Men på en annan förskola, den ligger ca 1 minut från mig så det är toppen. Fått kanon tider också så är super nöjd. Lite trist att jag inte kommer kunna åka till Sunne dock, men jag får överleva utan Henke några dagar till. Vi fick ju iaf 4 super mysiga dagar nyss så... men längtar gör jag hela tiden. Han är så underbar, kan aldrig tacka Patrik nog för att han presentera mig och Henke för varandra :)


Kommentarer
Postat av: Sanningen

Tar Henke dig i tvåan?

2009-01-20 @ 19:44:29
Postat av: Anonym

normal fråga du fick "tar henke dig i tvåan" :P

2009-01-20 @ 20:54:25
Postat av: Anonym

personen som kallar sig sanningen är störd! de flesta vet ju vem det är också.

2009-01-20 @ 21:10:22
Postat av: Anna

du får övertala honom att flytta till dig :)

2009-01-20 @ 22:11:38
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Postat av: Anna

(vilket ju jag försökt med min gubbe i x antal år och han inte lyssnar :P)

2009-01-20 @ 22:12:00
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Postat av: sara

ehhh!!! vem är sanningen`??!!

2009-01-20 @ 22:43:42
URL: http://saraseal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0