Ny dag - ny förskola

Nyss hemkommen från jobbet då, gick tidig dag idag. Så det var super skönt. Är på Benjamins förskola nu och ska vara resten av veckan, så får säkert se min kära lilla gudson också :) Den avdelningen jag är på nu gick han på när han var liten så alla fröknarna där kände ju igen mig sen jag kommit och hämtat honom med Izza och när jag kommit själv och hämtat. Så det var kanon, de är super trevliga också och underbara barn - verkligen super goa! Så ser fram emot att vara där både imorrn och på fredag faktiskt :)

Nu ska jag iväg och fixa några ärrenden på stan för att sedan gå hem och ta det lite lugnt tror jag. Skulle helst vilja sova lite eftersom jag började sju imorsse och inte är van att gå upp så tidigt men då somnar jag väl inte i natt antar jag så får vänta med det :P Ska kolla lite resor på internet också. Jag och Henke pratat om en vecka i Grekland eller Spanien :) Vore helt underbart att komma bort lite. Men vi får se :)

Kommentarer
Postat av: Anna

å vad skönt med en resa nånstans.. jag har bara varit i norge o estland o aldrig nån längre stans. men för tillfället är jag utfattig o har inte råd heller pga jag lagt ut så mkt på katterna.

2009-01-21 @ 21:48:30
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Postat av: Anna

bra att du får lite jobb :)

2009-01-21 @ 21:48:45
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0