Nyårsafton

Nyårasfton i Sunne var kanon. Patrik jobbade på dagen så jag och Henke fick roa oss själva och det klaga vi inte på :P Tills Patrik kom hem en stund vid tre tiden hade vi fixat mat. Kött, potatisklyftor och b-sås, smaskens! :) Sen åkte Patrik och jobbade lite igen och Henke och jag gjorde oss i ordning. När Patrik kom hem igen så började vi dricka lite och äta chips, sen kom det gäster och vi var väl typ 15 personer sen när alla var här. Kul att träffa lite nytt folk :) någr av tjejerna hade jag ju dock redan träffat :) Vid sådär halv tolv så drog vi ut. Jag, Henke och Patrik gick mot Selma. Hann tyvärr inte fram innan tolvslaget med vi stod ute och såg fyrverkerier och Henke och jag nyårspussades, mys :) Sen kom vi tillsut fram till Selma och det var trevligt. Hade dock velat dansa lite, men herrarna ville inte, tråk :P När vi kom hem så blev det varma mackor och Henke serverade mig mkt vatten, sötnos :) Toppen kväll blev det.


Kommentarer
Postat av: ems

SÖT puss :D

2009-01-01 @ 22:34:31
URL: http://foreverwithin.blogg.se/
Postat av: Emma

fina ni är :)

2009-01-02 @ 18:02:10
URL: http://diiphthong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0