Nyttigt

Idag har det varit en väldigt lugn dag, men det är skönt det med ibland. Är ju inte helt frisk ännu  heller, men känner mig mycket bättre. Har skickat in examensarbetet för andra gången nu då. Riktigt skönt, har dessutom sökt två jobb till. Jag känner mig duktig :P Vill ha jobb ju, helst efter examen direkt. Håller tummarna och ber till gud :P

Nu på kvällen har jag ätit fruktsallad och känt mig duktig som håller mig ifrån sötsakerna :) Har inte fått ngn socker abstinens ännu, men den brukar komma efter sådär en vecka utan sötsaker :P Har ju kört detta förut så jag vet vad jag har att vänta mig liksom, hehe.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Scream, var hundra år sen jag såg den. Blir att sms lite med Henke goding också, jag saknar honom så det gör ont, suck.

Natti natti på er.

Kommentarer
Postat av: ems

duktig flicka som äter fruktsallad. blev sjukt sugen på det nu =P

2009-01-04 @ 03:11:52
URL: http://foreverems.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0