Packning och kvällspromenix

Idag har man jobbat på Sirius igen och de vill egentligen ha mig kvar i morgon också, men åker ju iväg till Emma gummsan så det går ju inte. Men de s att de ska fråga efter mig nästa gång de ska ha vikarie så det låter ju bra :) Annars har jag mest packat idag, har säkert alldeles för mkt med mig men jag har hellre en tröja eller så för mkt än för lite. Har ju även träningskläder med mig för Emma och jag ska träna :) Sen ska jag ju vara där en hel vecka så behövs en del säkert. Men min väska är verkligen såååå stor :P hehe. Men men....

Har varit ute och gått med Emelie, Nova och Zappa nu på kvällen. Världens underbaraste hundar. De är så goa och busiga :) Var riktigt skönt med en promenix men det var mkt kallare ute nu än det var tidigare på dagen. Vi släppte lös hundarna inne på Hembygdesgården och de sprang omkring och busade med varandra medan Emelie och jag stod och titta på.



Imorrn åker jag från Krhamn tio i elva på förmiddagen och sen är det 5 timmar med buss och tåg som gäller för att komma fram till Emma. Nu är det sängen som gäller. Natti natti.

Kommentarer
Postat av: ems

IMORGON KOMMER DU! JAG KOMMER PUSSA OCH KRAMA IHJÄL DEJ ! VA BEREDD PÅ DET. ÄLSKAR DIG! PUSS

2009-01-30 @ 00:31:56
URL: http://foreverems.devote.se
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

vilka söta hundar! :o

2009-01-31 @ 16:10:25
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Sanningen

Det är klart att en fjortis äger två äckliga fula hundar. Vad annars?

2009-02-01 @ 06:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0