Rolig helg

Tillbaka efter helgen. Åkte som sagt till Petra i lördags. Katarina kom och hämtade mig på stationen. Kanon eftersom jag hade stor väska med mig. Sen åkte vi hem till Petra och sen dök en efter en in i den lilla 1:an (som by the way var super fin!) Petra bjöd på kyckling, pasta och sallad, super gott! och vi hade jätte trevligt, körde ett musik quiz och sjöng singstar. Messade lite med Richard och tillslut kom han också till Petra med sina vänner sen kom även liten killkompisar till Petra förbi, det visade sig att alla killarna kände varandra :P Vi sjöng singstar och hade riktigt trevligt. Sen beställde vi taxi och drog till Nöjes där det var världens kö! Men det gick rätt fort ändå för vi prata en massa när vi stod där i kön. Mycket folk inne på Nöjes men jag kände att jag mådde dåligt av shootarna vi fått av Petra innan vi gick så jag tog väl taxi hem runt ett tiden skulle jag tro. Inte så långt efter kom Katarina och Petra såg vi inte skymten av :P Men vi åt lite pasta och sen somnade vi så gott, Katarina i Petras säng och jag på soffan. Mådde dock inte lika bra på morgonen. Katarina städade och jag försökte mest överleva, kom in i duschen iaf :P Sen åkte vi mot Sunne och jag sa hejdå till Katarina. Pojkarna (Henke och Patrik) var också bakis, så blev en bakis dag med pizza (uscha och fy!) och film. Riktigt mysigt att få krama om min älskling igen kan jag lova! :)

Åkte hem klockan fyra idag från Sunne, fullt med folk på tåget. Satt mest och halv sov med mp3 spelaren på högsta volym :P Skönt att vara hemma igen men saknar redan min älskling. Kommer inte ses på två veckor ny typ för att jag åker till Emma på fredag och stannar där en vecka. Veckan avslutas med en övernattning och disney on ice i Linköping som sagt :) Ska bli hur kul som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0