Snöstorm

Snöstorm ute idag, helt sjuuuuuukt! Snöar och blåser som bara den! Visst snö i all ära, men tycker int eom när det blåser storm snett liksom. Jag som ska gå och möta Henke goding på tågstationen senare, hoppas det har slutat då. Uscha!

Annars idag så blir det bara att mysa med älsklingen, vi tänkte gå och äta thaibuffé. Han har aldrig ätit thai mat och jag har inte ätit på thai på jätte länge, så det ska bli riktigt gott! Om vi kommer dit i snöstormen :P Hehe. Imorrn blir det ju piercingdags och sen på kvällen ska vi hem till Emmy gummsan som fyller år :) så Henke ska få träffa några av mina kompisar för första gången, han är lite nervös :P På lördag så är det jag som ska vara nervös då jag först ska träffa hans familj i Ekshärad och sen på kvällen träffa alla hans bästa kompisar och lite till, på en fest! Men det går säkert bra :)

Ska ni ut i snöstormen idag? :P

Kommentarer
Postat av: Emma

ja, beställ du som kan :) jag kan åka när som helst på dagen! MEN vad kommer det gå på ungefär tror du? vet inte ens om jag har råd ju :P

2009-01-08 @ 12:41:26
URL: http://diiphthong.blogg.se/
Postat av: Emma

okay! fast jag kommer åka ner en dag tidigare :) den 29:e ist för 30:e! blir så kort annars tid annars, speciellt när jag åker så långt. så vi ses där nere ist :D

2009-01-09 @ 12:02:45
URL: http://diiphthong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0