Thai och planer inför torsdagen

Idag så har man umgåtts med Izza och Benjamin. Blev en liten promenad i det fina vädret och sen gick vi till thai och åt lunch buffén - äntligen! Lika underbart gott som vanligt :) Satt där och tog det lugnt för att sedan gå runt och kolla lite på stan, inte så mkt affärer kvar dock att kolla på i Krhamn. Allt verkar försvinna... suck.  När mammi slutade så svängde hon förbi stan och plockade upp mig och vi åkte vidare till Karlstad för lite shopping. Blev lite smått och gott. Två kjolar och fem tröjor plus lite små grejer :)



I morgon är det dags för oppositionen. Ska bli skönt att få det gjort faktiskt. Sen är det bara sermonin i aulan kvar - jippi :D På kvällen imorrn ska jag hem till Johanna i Karlstad och dit kommer även Josse, Therese och Isabell så vi ska äta lite god mat och ha det trevligt. Mina tjejer som jag umgick med under hela året vi läste naturkunksap plus snälla Johanna också då :) Kommer bli kanon kul tror jag :) Snart är vi alla arbetslösa :P Hehe. Fria från plugget iaf.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0