Tillbaka efter helgen

Helgen har varit kanon. Men har inte orkat sätta mig här, ville ju umgås med Henke när han var här liksom! I fredags var det examendags då :) Jag, mammi, mormor och Henke tog bilen till Universitet och ja sa hejdå till dom och mötte upp Josse, Tessan, Isabell och Johanna. Utanför aulan fick vi studenter ställa oss i led och sedan tåga in till studentsången, så högtidligt så :P Jag var mest rädd att jag skulle snubbla framför allt folk :P Sen var det massa sång, tal och dans innan vi fick komma upp på scenen och ta emot examenbevis. Sen applådera alla och man var jätte rörd. När sermonin var slut skrek vi alla och kramades. Efter att letat sig ut bland allt folk och träffat massa och sagt grattis hittade jag tillslut min lilla familj, då var även Petra gumman med. Jag skuttade av lycka och fick kramar och blommor. Sen åkte vi hemåt och sen kom folk med både blommor och presenter. Tack så mycket alla för uppvakningen!




I lördags så kom farmor förbi och uppvaktade mig och sen på kvällen gick jag och Henke hem till Emmy och Glenn, där även André, Linda och Collin var. Vi tog en lugn kväll för vi var rätt trötta både jag och Henke. Spelade spel och åt tacos. Riktigt mys faktiskt. Söndagen spenderade vi framför tv´n och bara myste :)

Idag så åkte jag och älsklingen till Karlstad, där skulle Henke vidare till Sunne och hem till Patrik och jag gick hem till Josse. Sen gick vi vidare till Johanna dit även Isabell kom, vi fikade lite och pratade. Sen gick jag och Josse ner på stan och det blev lite shopping innan vi skildes åt. Hon och Johan åker till Thailand nu i veckan, jag är inte alls avis :P Hihi, hoppas verkligen de får de bra!

Kommentarer
Postat av: ems

you did it honey! så stolt över dig är jag!

2009-01-19 @ 18:10:08
URL: http://foreverems.devote.se
Postat av: saramichellesmamma<3

grattis till examen :D

2009-01-19 @ 19:53:17
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Anna

lyx med semester, hur har man råd med det undrar jag som är en fattiglapp mest hela tiden tycker jag...

2009-01-20 @ 22:14:20
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0