Tisdag och Onsdag

Igår var det fullt ös. Gick ner på stan och mötte Izabelle och Benjamin kl halv tolv och vi gick och åt lunch tillsammans innan Izza skulle börja jobba. Riktigt trevligt och jätte gott :) Sen hann vi en sväng in på intersport där jag köpte en sportbh - bra nu när jag ska börja köra på gymmet igen. Sen sa vi hejdå och jag gick en sväng på stan och sedan till gymmet där jag körde 1,5 timme. Riktigt skönt var det och skönt att ha kommit igång igen :) Man mår så bra efter ju. Sen blev det en tur till rutn stan i väntan på att att jag skulle och ta cellprov vilket jag gjorde halv fyra. 100 spänn fattigare och påklädd igen så traskade jag hem till farmor och hjälpte henne att städa. Sen kom mammi och hjälpte till lite och sen bjöd farmor oss på fika när vi var klara, men åt inte så mkt eftersom vi skulle iväg och köpa mat. Blev ett stop på Johanssons gatukök och mammi köpte korvtallrik och jag köpte stekt rödspätta, så mumsigt så! Var ledig igår men hann med en hel del iaf :)

Idag har man jobbat igen, på en ny förskola ännu en gång. Riktigt kul att vandra runt på olika ställen och se hur det ser ut :) denna gången var det stora barn och det gick kanon. På förmiddagen så var i uppe i skogen vid ishallen och där träffade jag på mina gamla barn som blivit stora och går i skolan nu, så de var jag ju tvungen att hälsa på också :) På min rast så provade jag den sköna massagestolen de hade i personalrummet, helt underbart kan jag lova! Ville inte gå därifrån :P Ska dit och jobba även imorrn, kanon ju :) Klirr i kassan.

Efter jobbet så gick jag hem till Izabelle och följde sedan med henne och Benjamin på gymnastik. Super kul att titta på. Benjamin är så duktig :) Man blir så stolt när de andra barnen springer omkring som tokar och inte lyssnar på någon och han sitter och räcker upp handen när de frågar vilka som är där, stora killen nu :) Tog en massa roliga bilder som finns att titta på i min bilddagbok.

Idag blir det tidigt i säng eftersom jag inte sov mkt i natt, måste beställa tid hos läkaren och få insömningstabletter igen.

Kommentarer
Postat av: Jennie

nej egentligen inte mer än att jag har sett det några ggr när det gick på teve :P men vill se filmen :)

2009-01-28 @ 20:41:10
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: Anna

skönt med lite klirr i kassan :)

2009-01-29 @ 11:57:43
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Postat av: Jennie

jag tyckte den va bra som tusan,du då?

2009-01-29 @ 18:54:32
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0