Utgång och sexparty

Nu sitter man hemma hos Emma i Bruzaholm. Gårdagen var kanon. Emma och hundarna kom och mötte mig när jag kom med tåget och både Emma och hundarna fick massa kramar. Var helt underbart att se dom igen ju :D Sen gick vi hem till Emma och fixade lite med ballonger, försökte sätta upp dom i taket utan bra resultat, några fick vi dit iaf :P Sen kom Hanna och Johanna hit och vi tog fram tårta och sjöng för Emma och sen börja vi dricka lite. Vi lekte både "jag har aldrig" leken och "sanning och konsekvens", super kul hade vi verkligen! :) Vi halv elva tog vi en taxi in till Nässjö. Där mötte vi ett kristet gäng från pingst kyrkan som vi stod och prata med innan vi gick in på nattklubben, de ville frälsa oss :P Vi fick en bibel innan vi gick därifrån, haha. Inne på nattklubben var det mkt folk. Kul med nya ansikten. Prata med lite roligt folk och dansade en massa såklart med tjejerna :) Johanna började må dåligt så hennes kille kom och hämtade henne en halvtimme innan det stängde, men vi var kvar till slutet och sen gick vi till en pizzeria bredvid där det var fullt med folk. Sen kom taxin och hämtade oss och vi åkte hem och åt pizza. Det var en trevlig kväll med trevliga tjejer :)

Idag vakna vi och var sega. Har tagit det lugnt hela dagen i stort sett, kollat på tv och slappat. Vi 18 tiden kom hon som höll i sexpartyt och vi hade super kul. Klämde, smakade och så :P Tyvärr hade ju skit många bangat så det var jag, Emma, Hanna och hon som höll i det, trist! Men vi hade kul iaf, och jag köpte lite smått och gott. Kroppschoklad, massgeoljor och så ;)  Himmelriket ger jätte bra sexpartyn, så beställ från dom om ni vill ha ett sånt party. Lite reklam bara ;)


Nu ska jag och Emma ska kolla på Mamma Mia filmen nu :)

Kommentarer
Postat av: Sanningen

Nattklubb i Nässjö?? Dra mig baklänges!

2009-02-01 @ 06:07:16
Postat av: ems

tack för helgen gums. du är bäst!!!!!!!! <3

2009-02-01 @ 12:22:51
URL: http://foreverems.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0