Helgen

Nu är det måndag igen och sista veckan man är student på Karlstad Universitet. Känns helt otroligt! På fredag tar jag examen liksom! :D

Helgen har jag spenderat med Henke såklart :) Han kom i torsdags och då gick vi mot thai för att äta buffé men där var det stängt, så elakt! :P Så vi gick till Kina istället och åt biff med grönsaker, så himelskt gott! Var underbart att få umågs med älsklingen igen. På fredag gick vi ner mot stan och till Kingroadstatto där Henke skaffade sig en piercing i ögonbrynet. Det blev super snyggt, riktigt het blev han. Men det var han ju iofs redan innan :P På kvällen så gick vi hem till Emmy gummsan som fyllde år :) Där var det lite folk och vi drack, pratade, lyssnade musik och sjöng singstar. Det var riktigt trevligt :) Henke kom riktigt bra överäns med Glenn och André så det kändes kanon. Pratade med Emmy igår och Henke hade gjort ett väldigt bra första intryck så det kändes kul :) På lördag morgon tog vi tåget till Karlstad där vi mötte Henkes pappa som hade hämtat en ny soffa där. Så vi fick åka med honom hem till Ekshärad. Väl där hemma hos Henke så fick jag även träffa hans mamma och jag gillade både hans mamma och pappa enormt, jätte mysiga! :) Vi tog det rätt lugnt hemma hos Henke och kollade film och myste. Vi tog en tur i bilen och han visade mig runt lite i Ekshärad. Som inte var riktigt så litet som jag trodde. De har ju faktiskt både badhus och tandläkare, imponerad :P Igår kväll vid åtta åkte jag hem. Kändes lika jobbigt som vanligt. Saknade honom så fort jag satte mig på bussen. Två timmar tog det till Karlstad bara för att bussen åkte in på alla möjliga små ställen. Fullt med folk och varmt. Ingen trevlig buss resa alls. Bättre var det när jag bytt buss i Karlstad och vi bara var fem pers i bussen :P Kom hem kl elva och då var det en katt som mötte mig i dörren, sötnos! Henne hade jag saknat såklart :)

Idag har Henrik och jag varit ihop 1 månad :) Han är underbar! :)



Kommentarer
Postat av: Sanningen

Jag ger det här förhållandet max två veckor till på sin höjd och då är jag generös.

2009-01-13 @ 11:04:19
Postat av: Anonym

jag tycker dom passar skit bra ihop, tror de kommer hålla länge!!

2009-01-14 @ 21:40:07
Postat av: Anonym

2009-01-19 @ 20:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0