Väntar....

Tisdag idag och jag och mammi är bjudna hem till mormor på mat senare. Ska bara ta det lugnt fram tills dess och hoppas på att marie godkänt mitt examensarbete. Väntar på mail från henne, usch  vad nerrvöst. Kommer ta med mig den bärbara hem till mormor ifall hon inte har svarat innan vi åker.

Längtar som en tok till på torsdag då kommer Henke älsklingen. Happy happy happy :D Vi ska se om vi får någon tid då här i stan på Kingsroad tatueringsstudio för Henke ska pierca ögonbrynet, mums ;) Sen åker vi väl till Ekshärad till helgen skulle jag tro, har ju fortfarande inte träffat hans föräldrar och de är nyfikna på mig :) Pirrigt värre kan jag lova! Men det är det alltid första gången.

Nu blir det nog en dusch för mig :)

Kommentarer
Postat av: Anna

pierca sig låter som det gör ont

2009-01-06 @ 16:45:25
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Postat av: Anna

hoppas det går bra o träffa hans föräldrar :) när flyttar du till ekshärad då eller han till krhamn?? :P

2009-01-06 @ 16:46:10
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0