Vi och Jag

Kärleken skapar ett "vi" utan att förstöra ett "jag"

Så tror jag äkta kärlek är - att man bli ett vi men att man aldrig glömmer bort sig själv utan kan behålla sin identitet. Jag känner verkligen att jag är mig själv tillsammans med Henke, ingen mask är på liksom. Plus att jag kan fortsätta ha mitt liv med mina vänner utan att det förstör ngt mellan oss. Lärde mig under min förra relation att jag glömde bort mig själv. Man måste kunna få vara med sina vänner och behålla sitt liv man hade innan man gick in i realtionen också. Jag tror verkligen det är super viktigt. Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Anna

håller helt med! så sant så sant!

2009-01-20 @ 22:09:59
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Postat av: Sanningen

varför bor din pojkvän ihop med en kille? är han en liten stjärt gosse?



2009-01-20 @ 22:37:28
Postat av: ems

gum, jag kände samma sak där ju. när jag va med nicke glömde jag mina vänner och alltruntomkring. man måste få ha ett eget liv också, även om man har kille. du och jag är så lika i situationen vi var i innan :(



och det är så sant som du säger. man måste få vara sig själv också, och du måste få ha dig ett liv utanför henke, utan att det ska paja. är glad att det går så bra för er gum! <3

2009-01-21 @ 14:07:11
URL: http://foreverems.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0